چند قدم کوتاه تا حس خوب

حس خوب

۱.نسبت به خود و دیگران مهربان تر باشید.

وقتی با خودتان مهربان باشید، فضایی از عشق و مراقبت ایجاد می کنید که عاری از قضاوت ، درد ، ناکامی و صدمه است. هنگامی که شما می توانید این احساس را برای خودتان ایجاد کنید ، پس می توانید برای دیگران نیز دلسوزی کنید و به آنها کمک کنید تا آن شادی را تجربه کنند. این بهترین هدیه ای است که می توانید به خودتان یا هر کس دیگر بدهید.

۲. هنگام غذا خوردن ، فقط روی غذا تمرکز کنید.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که یک ظرف پر از سیب زمینی سرخ کرده را بخورید، و سپس حس کنید که چیزی نخورده اید؟!
چگونه هنگام سریع غذا خوردن می توانید طعم غذا را حس کنید؟

ما اغلب آنقدر در زندگی روزمره خود مشغول هستیم که حتی غذا خوردن بدون حواس پرتی به یک امر غیر ممکن تبدیل می شود که بسیاری از ما قادر به پرداختن به آن نیستیم.

سعی کنید صبحانه را در حالی که از آفتاب لذت می برید بخورید یا شام را بدون تماشای تلویزیون میل کنید. از اینکه چقدر غذا خوردن می تواند لذت بخش شود ،تعجب خواهید کرد.

۳. امور مالی خود را مدیریت کنید.

ممکن است مدیریت امور مالی برای شما دشوار باشد زیرا متأسفانه ما این مهارت را در مدرسه نیاموخته ایم، اما دانستن نحوه مدیریت صورت حساب بانکی ، تنظیم بودجه ، پس انداز پول و پرداخت بدهی مهارتهای اساسی هستند.

من به شدت پیشنهاد می کنم هفته ای ۱ ساعت را صرف برنامه ریزی یا یادگیری چیزهای جدید در مورد عادات مالی خود کنید ، یا به وضعیت بانکی خود نگاه کنید.

۴. زندگی خود را از وسایل اضافی پاکسازی کنید.

وقتی چیزهایی را که لازم نداریم دور میریزیم درواقع، انرژی خود را ذخیر ه می کنیم تا برای کار های مهم تر هزینه کنیم. زیرا این وسایل اضافه به سرعت به استرس تبدیل می شوند.

0 مورد نقد و بررسی

ع. فراحمی

→ خواندن مطلب قبلی

تمرینی برای ایجاد تغییرات اساسی در زندگی

خواندن مطلب بعدی ←

مارک زاکربرگ – موسس فیسبوک

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *